Kokemusblogi

Lue Kokemuksia.fin tuoreimmat kuulumiset ja ajatukset asiakaskokemuksesta, työntekijäkokemuksesta, myynnistä ja markkinoinnista

19.06.2018

Santtu Seppänen

Social Selling osaksi myyntiprosessia – guru kertoi, miten

Myyntiä ei tapahdu ellei luottamus rakennu. Sosiaalisen myynnin tavoitteena on rakentaa luottamusta auttamalla, antamalla ja olemalla läsnä oikeissa hetkissä. Etenkin luottamuksen rakentumisen näkökulmasta sosiaalinen myynti voi näytellä todella isoa roolia myynnissä, mikäli se osataan valjastaa käyttöön oikealla tavalla.

Lue artikkeli
14.06.2018

Iida Rajamäki

Keikat ulkomailla ovat erilaisia – mitä ne ovat opettaneet?

Suomessa toimivaksi todettu asiakaskokemuskonsepti toimii myös ulkomailla. Keikat ovat kuitenkin erilaisia: jossain haastattelu on aloitettava säästä keskustelemalla, ja toisaalla huumori toimii tilanteen vapauttajana. Yksi kuitenkin yhdistää: kameran takana täytyy aina olla mukautuva.

Lue artikkeli
11.06.2018

Johannes Karjula

Nimitysuutisia Kokemuksia.filtä - kasvu vaatii leveämpiä hartioita

Nyt on kulunut hieman yli kaksi vuotta Kokemuksia.fin toiminnan aloittamisesta. Vuosiin on mahtunut paljon. Kasvu ja kehittyminen ei synny itsestään, vaan se on vaatinut valtavan määrän sellaista työtä, joka ei ole ulkopuoliselle välttämättä välittynyt. Vastuuta on pitänyt jakaa paljon ja nopeasti. Kannattavan kasvun ja asiakkaidemme menestyksen mahdollistamiseksi jatkossakin seuraavat nimitykset astuvat voimaan tällä päivämäärällä!

Lue artikkeli
06.06.2018

Santtu Seppänen

Myynnin johtaminen B2B-pisneksessä

Myynnin johdon tehtävä on tarjota jokaiselle myyjälle hänen tarvitsemaansa apua. Yhdellä on välillä buukki hukassa, toisen kohdalla kauppaa ei tapaamisilta tule. Silloin tarvitaan tukea, jeesiä ja ratkaisuja. Miten myyntiä sitten johdetaan? Mikä ratkaisee myynnin onnistumisen? Mihin myynnin johdon kannattaa keskittyä tarkastellessaan myyjää?

Lue artikkeli
30.05.2018

Miriam Ilmanen

Elämme kuten opetamme – miten luottamus rakennetaan

Missä määrin yritys pystyy itse vaikuttamaan siihen, kuka siitä puhuu, mitä ja missä? Jos yrityksellä on mahdollisuus vaikuttaa siitä jaettavaan sisältöön, kuinka aitous ja luotettavuus taataan?

Lue artikkeli
24.05.2018

Olli-Pekka Salovaara ja Mikko Honkanen Kokemuksia.fin hallitukseen

Kunnianhimoisen visiomme toteuttamiseksi vahvistamme yrityksemme johtoa ja strategiaosaamista kahdella raudanlujalla ammattilaisella. Olli-Pekka Salovaara ja Mikko Honkanen aloittivat Kokemuksia.fin hallituksessa 23.5.

Lue artikkeli
16.05.2018

Anu Varila

"Haloo, onko asiakas?"

Teetimme alkuvuodesta oman asiakaskokemustutkimuksen. Tutkimus paljasti, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä tuotettuihin sisältöihin. Siihen, miten sisällöt saadaan parhaalla mahdollisella tavalla käyttöön, kaivataan kuitenkin muistutteluja, ideoita ja apuja. Palautteeseen on reagoitu: uusi asiakkuuspäällikkömme Anu Varila esittäytyy!

Lue artikkeli
03.05.2018

10 kylmää totuutta myynnistä, osa 10. Mitä tahansa voi myydä keskivertoa tehokkaammin samalla prosessilla

10 päivää, 10 kylmää totuutta myynnistä. Tässä blogisarjassa Kokemuksia.fin toimitusjohtaja Johannes Karjula ja myyntijohtaja Taavi Laukkanen murtavat myyntiin liittyviä ennakkoluuloja. Sarjan viimeisessä osassa paljastamme yllätyksen!

Lue artikkeli
02.05.2018

10 kylmää totuutta myynnistä, osa 9. Asiakkaat ovat erilaisia, myyjän tehtävä on mukautua

10 päivää, 10 kylmää totuutta myynnistä. Tässä blogisarjassa Kokemuksia.fin toimitusjohtaja Johannes Karjula ja myyntijohtaja Taavi Laukkanen murtavat myyntiin liittyviä ennakkoluuloja. Yhdeksäs osa käsittelee eri persoonallisuustyyppien päätöksentekoa ja ostokäyttäytymistä sekä sitä, miten myyjänä voit mukautua niihin.

Lue artikkeli
30.04.2018

10 kylmää totuutta myynnistä, osa 8. Suosittelu on tehokkain markkinointiviesti

10 päivää, 10 kylmää totuutta myynnistä. Tässä blogisarjassa Kokemuksia.fin toimitusjohtaja Johannes Karjula ja myyntijohtaja Taavi Laukkanen murtavat myyntiin liittyviä ennakkoluuloja. Kahdeksannessa osassa käsitellään tehokkainta markkinointiviestiä ja myyjän parasta työkalua.

Lue artikkeli

- Markkinoinnin monitaituri

JUURI NYT: 10 totuutta myynnistä