Kokemusblogi

Lue Kokemuksia.fin tuoreimmat kuulumiset ja ajatukset asiakaskokemuksesta, työntekijäkokemuksesta, myynnistä ja markkinoinnista

23.04.2018

10 kylmää totuutta myynnistä, osa 3. Myynti on kuningaslaji

10 päivää, 10 kylmää totuutta myynnistä. Tässä blogisarjassa Kokemuksia.fin toimitusjohtaja Johannes Karjula ja myyntijohtaja Taavi Laukkanen murtavat myyntiin liittyviä ennakkoluuloja. Kolmannessa osassa kerromme, miksi myynti on kuningaslaji ja paras mahdollinen koulu yrittäjyydestä haaveilevalle!

Lue artikkeli
20.04.2018

10 kylmää totuutta myynnistä, osa 2. Myyntiin panostaminen on paras tapa rakentaa kilpailuetua

10 päivää, 10 kylmää totuutta myynnistä. Tässä blogisarjassa Kokemuksia.fin toimitusjohtaja Johannes Karjula ja myyntijohtaja Taavi Laukkanen murtavat myyntiin liittyviä ennakkoluuloja. Toisessa osassa opit, miksi aktiivinen myynti on paras kilpailuetu.

Lue artikkeli
19.04.2018

10 kylmää totuutta myynnistä, osa 1. Myyntityön aliarvostamisella on kivuliaat seuraukset

10 päivää, 10 kylmää totuutta myynnistä. Tässä blogisarjassa Kokemuksia.fin toimitusjohtaja Johannes Karjula ja myyntijohtaja Taavi Laukkanen murtavat myyntiin liittyviä ennakkoluuloja. Miten tehdään myyntiä? Millaiset isot ajatukset myynnin tekemisen taustalla pitää olla, että sen avulla voidaan kasvaa? Miten myyntiorganisaatio saadaan toimimaan ja kuka tahansa tekemään kauppaa? Olit sitten myyjä, myyntijohtaja, yrityspäättäjä tai kuka tahansa - takaamme, että käsityksesi myynnistä tulee muuttumaan seuraavan 10 päivän aikana. Sarjan lopuksi meillä on yllätys.

Lue artikkeli
22.02.2018

Santtu Seppänen

Me ollaankin just tekemässä tyytyväisyyskyselyä!

Poistin kaksi viikkoa sitten Snapchat-sovelluksen vihdoin puhelimestani. Aamulla aukaistessani sovelluksen en tunnistanut sitä enää samaksi, jonka olin illalla sammuttanut. Sovellus oli yön aikana päivittynyt ja minä revin pelihousuni. Yhteinen matkamme oli ollut pitkä, mutta viimeisinä aikoina jo negatiivissävytteinen. Aamuisen huomion ja yhteisen matkan alakuloinen loppuosuus ajoivat minut tekemään pakollisen siirron.

Lue artikkeli
17.01.2018

Oletko etsimämme asiakkuuspäällikkö (Customer Success Manager) Helsinkiin?

Rekryovi auki Helsinkiin! Kokemuksia.fi on vuonna 2016 toimintansa aloittanut, nopeasti kasvava ja kannattavaa liiketoimintaa tekevä yritys. Tuotamme ja julkaisemme tyytyväisten asiakkaiden ja työntekijöiden tarinoita Suomesta ja ulkomailta jo yli 600 asiakasyrityksen ja yli 1200 tarinan kokemuksella. Auttaaksemme asiakkaitamme hyödyntämään materiaalit markkinoinnin ja myynnin tukena etsimme nyt tiimiimme digimarkkinoinnin ja myynnin osaajaa Customer Success Manageriksi Helsinkiin.

Lue artikkeli
17.01.2018

Oletko etsimämme Customer Experience Specialist Helsinkiin?

Rekryovi auki Helsinkiin! Kokemuksia.fi on vuonna 2016 toimintansa aloittanut, vauhdikkaasti kasvava ja kannattavaa liiketoimintaa tekevä yritys. Tuotamme ja julkaisemme yritysten tyytyväisten asiakkaiden ja työntekijöiden tarinoita Suomesta ja ulkomailta ja autamme asiakkaitamme hyödyntämään materiaalit markkinoinnin, myynnin ja rekrytoinnin tukena. Kasvun ylläpitämiseksi haemme yli 30-henkiseen joukkoomme B2B-myynnistä kokemusta omaavia, positiivisuutta ja intoa puhkuvia Customer Experience Specialisteja Helsingin toimipisteellemme Pasilaan!

Lue artikkeli
15.01.2018

Johannes Karjula

Miten saat itsestäsi jopa 300% enemmän työtehoa irti lisäämättä stressiä

Toimiminen useamman eri yhtiön erilaisissa vastuutehtävissä pakottaa ihmisen arvostamaan työaikaansa yli kaiken. Aika on todellakin rajallinen resurssi, tekemistä riittää jatkuvasti eikä ikinä ole valmista. Kiire ja tekemättömät asiat lisäävät stressiä ja stressin vuoksi kaiken tekemisen taso laskee. Esittelen tässä yhden erinomaiseksi todetun ja käytännössä testatun tavan hallita omaa ajankäyttöä ja lisätä samaan aikaan työtehoa.

Lue artikkeli
22.12.2017

Santtu Seppänen

Aidon asiakaskokemuksen äärellä: case Mikkelin Jukurit

”Tuut, tuut, tuut...” Sekunnit muuttuivat pitkiksi, kun illan isännän roolin ottanut entinen Jukuri-jyrä Perttu Ahvenainen ei vastannut tiistain alkuillasta puhelimeen. Meillä oli takana vajaan parin tunnin matka Keski-Suomen idyllistä vielä niin tuntemattoman Mikkelin Ikioma Areenan pihaan. Päähän hiipi pakostakin ajatus siitä, että edessä tulee olemaan vaivaannuttavan pitkä odotus Suomen talvipakkasissa ennen halliin sisälle pääsyä.

Lue artikkeli
12.12.2017

Johannes Karjula

Johtajan tärkein tehtävä on luottaa ja mahdollistaa merkityksellinen työ

Jokaiselle on oikeus kokea merkityksellisyyttä ja tehdä työtä, josta nauttii. Johtajan tärkein tehtävä on tehdä se mahdolliseksi. Tämä on ollut minun mottoni johtamisessa. Olen itse nuoresta iästäni huolimatta saanut kokea hyvää johtajuutta työelämässä paljon ja näistä kokemuksista olen ammentanut omat ohjenuorani.

Lue artikkeli
30.11.2017

Huomio, Jyväskylä! Oletko etsimämme Customer Experience Specialist?

Kokemuksia.fi on vuonna 2016 toimintansa aloittanut, vauhdikkaasti kasvava ja kannattavaa liiketoimintaa tekevä yritys. Tuotamme ja julkaisemme yritysten tyytyväisten asiakkaiden ja työntekijöiden tarinoita ja autamme hyödyntämään materiaalit markkinoinnin, myynnin ja rekrytoinnin tukena. Toimipisteemme sijaitsevat viidellä paikkakunnalla: Jyväskylässä, Helsingissä, Turussa, Kuopiossa ja Oulussa. Haemme nyt yli 30-henkiseen joukkoomme B2B-myynnistä kokemusta omaavia, positiivisia ja intoa puhkuvia Customer Experience Specialisteja Jyväskylään!

Lue artikkeli

- Markkinoinnin monitaituri

JUURI NYT: 10 totuutta myynnistä