24.04.2018

10 kylmää totuutta myynnistä, osa 4. Myyjä on yrityksen tärkein työntekijä

Myyjä kantaa kottikärryillä rahaa ovista ja ikkunoista sisään. Hallinto ja tuotanto törsää, ja se mikä jää kottikärryn pohjalle, muodostaa yrityksen tuloksen.

Vertaus saattaa tuntua hallinnon ja tuotannon työntekijöistä tympeältä, mutta niin se vain on. Joku sen projektin, palvelun tai tuotteen myy ja tuo yritykseen ne eurot, jolla palvelu tai tuote lopulta voidaan tuottaa.

Samoista euroista maksetaan palkat hallinnolle, markkinoinnille ja tuotannolle, oheispalvelut, järjestelyt, kiinteät kulut ja kaikki se, mitä työnteko ja yrityksen pyörittäminen vaatii. Jäljelle jäävää katetta käytetään yrityksen kasvun mahdollistamiseen.

Vaikka jokainen työntekijä on omassa roolissaan yritykselle tärkeä, ei ole väärin painottaa myyjän tärkeyttä. Myyjä on polun alkupää, jota ilman loppu ei olisi edes mahdollista.


Osa 5 julkaistaan 25.4. klo 9.30.

Mitä tahansa voi myydä keskivertoa tehokkaammin samalla prosessilla.

Kokemuksia.fin myyntikoulussa käymme prosessin läpi vaihe vaiheelta ja kerromme sinulle, miten maksimoit tuloksesi myynnissä.

Asiakastarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Työntekijätarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Asiakastutkimus

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

- Markkinoinnin monitaituri

JUURI NYT: 10 totuutta myynnistä