26.04.2018

10 kylmää totuutta myynnistä, osa 7. Asiakas ostaa, kun kolme asiaa toteutuu...

Niin helpolta kuin se kuulostaakin.

Asioita, joita ostotilanteessa tarvitaan, on vain kolme.

  1. Tunne. Asiakas on kiinnostunut ja innostunut sinusta, ratkaisustasi, itsestään ja omasta ongelmastaan.
  2. Ratkaisu. Olette yhtä mieltä asiakkaan tarpeesta ja siitä, että tarjoamasi ratkaisu on oikea. Jos asiakas ei koe ongelmaa riittävän isona, et tule onnistumaan ratkaisun myymisessä.
  3. Luottamus. Asiakas luottaa sinuun, yritykseesi ja tarjoamaasi ratkaisuun. Hänellä on riittävän vahva tunne siitä, että se mitä kerrot ja tarjoat, pitää paikkaansa. Puhut totta, olet aito ihminen ja oikeasti auttamassa. Teillä on riittävät referenssit ja pystytte toteuttamaan ratkaisun onnistuneesti myös hänen kanssaan.

Ole aito, kohtaa asiakas ihmisenä. Älä jätä yhtään kysymysmerkkiä siitä, mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Silloin asiakkaalla on turvallinen olo, ja yhteistyön aloittaminen on mahdollista.


Osa 8 julkaistaan 30.4. klo 10.

Mitä tahansa voi myydä keskivertoa tehokkaammin samalla prosessilla.

Kokemuksia.fin myyntikoulussa käymme prosessin läpi vaihe vaiheelta ja kerromme sinulle, miten maksimoit tuloksesi myynnissä.

Asiakastarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Työntekijätarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Asiakastutkimus

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

- Markkinoinnin monitaituri

JUURI NYT: 10 totuutta myynnistä