13.11.2017

1000 nuorta johtajaa: Oonan päivä Kokemuksia.fillä

Mikä oli käsityksesi johtajan työstä ennen tätä päivää?

Ennen tätä päivää mielikuvani johtajan työstä oli, että johtaja jakaa tekemiset työntekijöille ja on ennen kaikkea tekemisistä perillä. Jos tulee ristiriita, johtaja on suuressa roolissa sen ratkaisemisessa.

Sen ohella johtaja hoitaa omia työtehtäviä, kuten talousasioiden hallitsemista.

Miten johtajuus näkyy Kokemuksia.fin arjessa? Mitkä asiat olivat eri tavalla kuin odotit?

Valtteri näyttää olevan hyvin perillä siitä, mitä kokonaisuudessa tapahtuu. Hän tuntee kaikki tosi hyvin ja välittää siitä, miten muilla menee. Hänen työtehtävänsä ovat monipuolisia ja vähän joka puolelta yrityksen toimintaa. Hän toimii myös puheenjohtajana palavereissa.

Kokemuksia.fillä johtaja on osa porukkaa. Hän ei ole muita ylempänä eikä varsinaisesti jakele työtehtäviä. Ihmiset tekevät työtä kokonaisuuden hyväksi yksin ja yhdessä, johtaja mukaan lukien.

Millaisena itse näet johtajuuden tulevaisuudessa - millainen on hyvä ja nykyaikainen johtaja?

Johtaja on hyvä, kun hän johtaa yritystä niin, että talous toimii ja asiakkaat ovat tyytyväisiä. Näin ei käy, jos työntekijöillä ei ole hyvä olla ja ilmapiiri ei ole hyvä. Johtajan pitää siis huolehtia työntekijöistä, motivoida ja luoda hyvää fiilistä. Se on myös nykyaikaista, koska konservatiivinen johtaja on ennemmin käskyjä antava auktoriteetti.


Miksi hyödyntää asiakaskokemuksia?

Keneen me luottaisimme, ellemme ystäviemme, perheemme, kollegoidemme tai läheistemme suositteluun? Jos näitä ei ole saatavilla, turvaudumme muiden ihmisten kokemuksiin ennen yrityksesi myynti- tai markkinointiviestiä.

Lataa opas

Asiakastarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Työntekijätarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Asiakastutkimus

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

- Markkinoinnin monitaituri