13.06.2017

Ensimmäinen vuosi Kokemuksia.fissä: yli 400 asiakasyritystä ja 1000 aitoa asiakastarinaa

Toukokuussa 2016 Kokemuksia.fissä julkaistiiin ensimmäiset aidot asiakastarinat. Vuotta myöhemmin tarinoita on yli 1000, asiakasyrityksiä yli 400 ja joka päivä kokemustoimittajamme tuottavat 3-4 uutta videota ja artikkelia tyytyväisistä asiakkaista ja työntekijöistä eri toimialojen yrityksille.

Mihin nopea kasvumme perustuu?

1.Tuote

Keskimäärin 14% yritysten asiakkaista uskoo markkinointiviesteihin eli siihen, mitä yritys itse sanoo. Valtaosa hakee ostopäätöstä tukevan tiedon jostain muualta, pääosin internetistä. Kolmasosa suosituksista aiheuttaa reaktion.  

Tutkimusten mukaan jo ostaneiden asiakkaiden kokemukset ovat merkittävimmässä roolissa ostopäätöstä pohtivan asiakkaan harkintapuntarissa. Tämä on juuri sitä sisältöä, jota jokaisen yrityksen asiakas haluaa nähdä. Kokemuksia.fin tuotanto perustuu aina asiakkaan aitoon haluun suositella. Jokainen tarinoilla esiintyvä henkilö on halunnut lähteä projektiin ilman korvausta - siksi materiaali on uskottavaa ja se toimii.

2. Palvelu

Meillä on valmis, hiottu konsepti juuri kokemusten tallentamiseen, jonka ansiosta pystymme tarjoamaan materiaalin kustannustehokkaasti. Palvelumme sopii jokaiselle yritykselle ja prosessi on asiakkaillemme helppo. Tarvittaessa kartoitamme tyytyväiset asiakkaatkin puolestasi.

Asiakaskokemus on meille tärkeää ja autamme asiakkaitamme myös hyödyntämään tuotetut tarinat myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen. Katso, miten olemme asiakkaidemme mielestä onnistuneet!

3. Aktiivinen myynti

Viime aikoina on väitelty paljon siitä, onko kylmäsoittaminen kuollut ja outbound tehotonta. Kuitenkin tähän mennessä lähes kaikki asiakkuutemme ovat saaneet alkunsa kylmäpuhelusta. Tosin täysin kylmistä puheluista ei voi puhua, sillä myyjämme tutustuvat yrityksen taustoihin ja jokainen soitettava yhteyshenkilö valitaan huolella. Jos saat puhelun meiltä, niin voit luottaa, että aihe on teidän yrityksen kannalta taatusti hyödyllinen.

4. Ihmiset

Olemme onnistuneet löytämään vauhdikkaan kasvun tahdissa positiivisen joukon ammattitaitoisia ja kokeneita ihmisiä kokemustarinoiden tuotantoon ja rakentamaan yrityskulttuurin, johon työntekijämme sitoutuvat ja jonka he kokevat omakseen.

Tavoitteenamme on muuttaa hyvästä puhumisen kulttuuria Suomessa ja näyttää siltä, että positiivisuudelle on kysyntää.


Tänä vuonna tulemme kasvamaan moninkertaisesti - meillä on paljon tehtävää!

Miksi hyödyntää asiakaskokemuksia myynnissä ja markkinoinnissa? Lataa ilmainen opas täältä!


Miksi hyödyntää asiakaskokemuksia?

Keneen me luottaisimme, ellemme ystäviemme, perheemme, kollegoidemme tai läheistemme suositteluun? Jos näitä ei ole saatavilla, turvaudumme muiden ihmisten kokemuksiin ennen yrityksesi myynti- tai markkinointiviestiä.

Asiakastarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Työntekijätarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Asiakastutkimus

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

- Markkinoinnin monitaituri

JUURI NYT: 10 totuutta myynnistä