30.11.2017

Huomio, Jyväskylä! Oletko etsimämme Customer Experience Specialist?


Mikä Customer Experience Specialist?

Customer Experience Specialistin eli CXS:n työnkuva koostuu tavoitteellisesta työstä asiakasyritysten parissa. CXS:n tärkein tehtävä on auttaa asiakkaitaan ymmärtämään asiakaskokemuksen merkitys ja taso yrityksessä, ja tehostamaan myyntiä ja markkinointia nykyisten asiakkaiden avulla.

CXS taitaa B2B-myynnin perusasiat ja työskentelee pääasiassa yritysten markkinointi-, myynti-, henkilöstö- ja toimitusjohtajien kanssa. CXS valitsee itse häntä kiinnostavat asiakkaat ja pystyy vaikuttamaan omaan palkkatasoonsa aktiivisuutensa mukaan.

CXS:n työ Kokemuksia.fillä koostuu seuraavista asioista:

  • Prospektointi nykyaikaisten työkalujen avulla.
  • Tapaamisten sopiminen eri kanavissa, pääasiassa puhelimitse.
  • Asiakastapaamiset yritysten toimitiloissa tai videoyhteyden välityksellä.
  • Asiakkuuksien seuraaminen CRM-järjestelmän avulla.
  • Asiakasyritysten markkinointi- ja myyntiprosessien kartoittaminen ja kehittäminen.
  • Asiakaskokemussisältöjen suunnittelu asiakasyrityksen strategiaan sopivaksi.
  • Asiakasyritysten auttaminen materiaalien hyödyntämisessä, tulosten seuraaminen ja raportointi yhdessä asiakkaan kanssa.
  • Oman myyntiprosessin jatkuva kehitys yhdessä muiden Customer Experience Specialistiemme kanssa.

Mitä odotamme sinulta?

Meillä päivät kuluvat ripeästi. Myynnin ja tekemisen tahti on poikkeuksellisen vauhdikasta - uusia asiakkuuksia ja toimialoja avautuu joka päivä. Tarjoamamme video- ja tekstimuotoiset asiakastarinat hyötyineen kiinnostavat paljon, ja todella harvoin asiakas tyrmää ajatuksesi niiden tarpeellisuudesta heidän liiketoiminnalleen.

Joukkomme on nuorekas, oppimishaluinen ja äärettömän positiivinen. Samaa asennetta odotamme sinultakin. Sinulla täytyy ehdottomasti olla halua kasvaa edelleen, katsoa pidemmälle tulevaisuuteen sekä jakaa oppimaasi työkavereillesi. Nuoressa yrityksessä pääset rakentamaan itsellesi tuetun monivuotisen urasuunnitelman.

B2B-myyntikohtaamiset tapahtuvat joko yritysasiakkaan luona tai etänä verkon ylitse.

Mitä tarjoamme sinulle?

Myyntiorganisaatiomme on hyvin rakennettu ja johdettu. Saat täyden tuen menestymiseen työssäsi. Käytössäsi on markkinoiden parhaat järjestelmät ja työkalut. Prospektointi, kontaktointi sekä liidin ja asiakkassalkun hallinta on tehty helpoksi. Tarjoamme sinulle mielellämme asialliset työvaatteet ja Apple-merkkiset laitteet.

Viihtyisät toimitilamme sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien varrella Jyväskylän Seppälässä.

Intohimoisen työympäristön, houkuttelevan kehittymispolun, erinomaisten myynnin työkalujen ja kannustavien työkavereiden lisäksi tarjoamme hyvän palkan. Tässä työssä ja tällä tuotteella perusaktiviteeteilla pääsee tosi pitkälle. Jos B2B-myynnin perusasiat ovat sinulle tuttuja, sinulla on kokemusta aktiivisesta myynnistä ja haluat kehittää suomalaisten yritysten tapaa viestiä ja markkinoida, tulet takuulla menestymään palkankin puolesta erinomaisesti.

Miten vakuutat meidät?

Tuntuuko siltä, että ahkeruutesi ja oppimiskykysi saisi jokaisella osa-alueella paremman tuoton meidän yrityksessä? Haluatko edustaa tuotetta ja palvelua, jolle asiakas ei ikinä sano ei ikinä? Oletko valmis kehittymään ja luomaan itsellesi merkityksellistä uraa yhdessä Suomen nopeimmin kasvavassa startupissa?

Toimita meille CV ja hakemus 10.12.2017 klo 18:00 mennessä seuraavan linkin kautta:

https://www.recright.com/interview/public/ed2764764eda2c91e9950bd50d1d0332604f

Tutustumme kaikkiin hakemuksiin huolella. Ole nopea - käsittelemme hakemuksia jo hakuajan aikana. Työsuhde alkaa 15.1.2018.

Lisätietoja tehtävästä antaa Jyväskylän aluevetäjä Santtu Seppänen, 050 464 9918 / santtu@kokemuksia.fi.


Miksi hyödyntää asiakaskokemuksia?

Keneen me luottaisimme, ellemme ystäviemme, perheemme, kollegoidemme tai läheistemme suositteluun? Jos näitä ei ole saatavilla, turvaudumme muiden ihmisten kokemuksiin ennen yrityksesi myynti- tai markkinointiviestiä.

Asiakastarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Työntekijätarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Asiakastutkimus

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

- Markkinoinnin monitaituri

JUURI NYT: 10 totuutta myynnistä