03.04.2017

Kerttu Eskelinen Kokemuksia.fin markkinointi- ja viestintäpäälliköksi


- Missiomme on muuttaa hyvästä puhumisen kulttuuria. Samalla autamme ihmisiä tekemään parempia ostopäätöksiä ja yrityksiä viestimään uskottavammin. Mission toteuttamiseksi ja yrityksen nopean kasvun tukemiseksi tarvitsemme ammattilaisen, joka pystyy ottamaan vastuun viestinnästä ja markkinoinnista, kommentoi nimitystä Kokemuksia.fin toimitusjohtaja ja perustaja Johannes Karjula.

- On ollut valtava kunnia seurata yrityksen kasvua sen alkuvaiheesta lähtien ja päästä tekemään yhteistyötä useiden eri alojen johtavien yritysten kanssa. Markkinointi- ja viestintäpäällikkönä pääsen hyödyntämään parhaita vahvuuksiani ja tukemaan menestystarinan jatkumista. On hienoa olla mukana yrityksessä, jonka tuotteeseen, toimintamalleihin ja arvoihin uskoo sataprosenttisesti, Kerttu Eskelinen kommentoi uutta tehtäväänsä.

Kerttu on opiskellut yhteisöviestintää Jyväskylän yliopistossa ja toiminut viestinnän tehtävissä yritys- ja järjestömaailmassa. Kokemuksia.fin riveihin Kerttu siirtyi heinäkuussa 2016.

- Kertulla on vahva koulutustausta ja näyttöjä viestinnästä. Lisäksi hän on toiminut ansiokkaasti myynnissämme viime kesästä asti. Viestinnän osaaminen sekä yrityksen ja tuotteiden tunteminen entuudestaan tarjoaa parhaat lähtökohdat tulevan tehtävän hoitoon. Kaikki kokemus asiakasrajapinnasta on äärimmäisen arvokasta yrityksen markkinointia johtavalle henkilölle, jatkaa Johannes.

Kerttu aloittaa tehtävässä 1.5.2017 alkaen ja työskentelee Espoon toimipisteeltä käsin.


Miksi hyödyntää asiakaskokemuksia?

Keneen me luottaisimme, ellemme ystäviemme, perheemme, kollegoidemme tai läheistemme suositteluun? Jos näitä ei ole saatavilla, turvaudumme muiden ihmisten kokemuksiin ennen yrityksesi myynti- tai markkinointiviestiä.

Asiakastarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Työntekijätarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Asiakastutkimus

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

- Markkinoinnin monitaituri

JUURI NYT: 10 totuutta myynnistä