17.01.2018

Oletko etsimämme asiakkuuspäällikkö (Customer Success Manager) Helsinkiin?

Kokemuksia.fi on vuonna 2016 toimintansa aloittanut, nopeasti kasvava ja kannattavaa liiketoimintaa tekevä yritys. Tuotamme ja julkaisemme tyytyväisten asiakkaiden ja työntekijöiden tarinoita Suomesta ja ulkomailta jo yli 600 asiakasyrityksen ja yli 1200 tarinan kokemuksella. Auttaaksemme asiakkaitamme hyödyntämään materiaalit markkinoinnin ja myynnin tukena etsimme nyt tiimiimme digimarkkinointi- ja myyntikokemusta omaavaa Customer Success Manageria Helsingin toimipisteellemme.

Customer Success Managerina vastuullasi on Kokemuksia.fin passiivisten asiakkuuksien hoito. Toimit yhteistyössä asiakasyritysten markkinointi- ja myyntitiimien kanssa ja varmistat, että asiakkaamme saavat parhaan mahdollisen hyödyn irti heille tuotetuista video- ja tekstimateriaaleista.

Suunnittelet yhdessä asiakkaan kanssa markkinointikampanjoita ja opetat tarvittaessa uusia tapoja tehdä myyntiä ja markkinointia. Seuraat ja raportoit Kokemuksia.fin sisältöjen analytiikkaa ja tarinoiden vaikutuksia yrityksen toimintaan, kartoitat asiakasyritystemme muuttuvia markkinoinnin tarpeita ja tarjoat uusia tuotteita ja palveluita ratkaisuksi.

Lisäksi työsi koostuu seuraavista asioista:

  • Analysoit asiakkaan myynnin prosesseja ja materiaaleja.
  • Vedät asiakkaille koulutuksia, teet konkreettisia suunnitelmia asiakaskokemusten hyödyntämisessä myynnissä ja markkinoinnissa ja suunnittelet valmiita markkinointisisältöjä.
  • Vastaat myynti- ja markkinointimateriaalien kehittämisestä yhteistyössä asiakkaan ja tämän mahdollisesti jo käyttämien yhteistyökumppaneiden kanssa.
  • Määrittelet mittarit, joilla asiakaskokemusten hyödyntämisestä saatavia hyötyjä seurataan ja seuraat tuloksia yhdessä asiakkaan kanssa.
  • Raportoit seurantajakson päätteeksi tuloksista asiakkaalle ja dokumentoit caset tulevaisuutta varten Kokemuksia.fin asiakaskantaan.

Mitä toivomme sinulta?

Ymmärrät eri markkinointikanavien erot ja sinulla on kokemusta markkinoinnin tekemisestä, tulosten mittaamisesta ja raportoinnista. Tunnet erilaisten toimialojen yritysten tapoja tehdä markkinointia. Sinulla on kokemusta myyntityöstä: ymmärrät erilaisia myyntiprosesseja ja pystyt suunnittelemaan myyntiä tukevaa materiaalia (presentaatiot, esitteet, uutiskirjeet…).

Työtäsi helpottaa kokemus esimerkiksi seuraavista työkaluista:

  • Google Analytics
  • Facebook-mainonta ja -pikseli
  • Hotjar
  • Google Tag Manager
  • Erilaiset CRM-järjestelmät
  • Wordpress (ja muut julkaisujärjestelmät)
  • Perustason HTML-ymmärrys

Työyhteisömme on nuorekas, oppimishaluinen ja äärettömän positiivinen. Samaa asennetta odotamme sinultakin. Sinulla täytyy ehdottomasti olla halua kasvaa edelleen, katsoa pidemmälle tulevaisuuteen ja jakaa oppimaasi työkavereillesi.

Mitä tarjoamme sinulle?

Meillä päivät kuluvat ripeästi. Myynnin ja tekemisen tahti on poikkeuksellisen vauhdikasta - uusia asiakkuuksia ja toimialoja avautuu joka päivä.

Käytössäsi on markkinoiden parhaat järjestelmät ja työkalut, joiden avulla asiakassalkun hallinta on tehty helpoksi. Tarjoamme sinulle mielellämme asialliset työvaatteet, Apple-merkkiset laitteet ja pääkaupunkiseudun liikkumista varten HSL-matkakortin. Nuoressa yrityksessä saat vastuuta, pääset kehittämään tontista omannäköisen ja rakentamaan itsellesi tuetun monivuotisen urasuunnitelman.

Viihtyisät toimitilamme sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien varrella Helsingin Pasilassa. Pidämme tiiviisti yhteyttä eri toimipisteiden välillä ja näemme toisiamme usein.

Intohimoisen työympäristön, houkuttelevan kehittymispolun, erinomaisten työkalujen ja kannustavien työkavereiden lisäksi tarjoamme hyvän kuukausipalkan, johon sinulla on itse mahdollisuus vaikuttaa.

Miten vakuutat meidät?

Tuntuuko siltä, että energiasi, luovuutesi ja oppimiskykysi saisi paremman tuoton meidän yrityksessä? Haluatko edustaa tuotetta ja palvelua, jolle asiakas ei ikinä sano ei ikinä? Oletko valmis kehittymään ja luomaan itsellesi merkityksellistä uraa yhdessä Suomen nopeimmin kasvavassa startupissa?

Tutustumme huolella kaikkiin hakemuksiin!

Toimita meille CV, hakemus ja palkkatoiveesi 31.1.2018 klo 23:00 mennessä seuraavan linkin kautta:

https://www.recright.com/interview/public/cfb1c6df046a9c967a0819bfe38d07a1f181

Työsuhde alkaa maaliskuussa 2018.

Lisätietoa tehtävästä antaa myyntijohtajamme Taavi Laukkanen 040 8252 925 / taavi@kokemuksia.fi (puhelut mielellään klo 8-9 ja klo 15-16 välillä).


Huomasitko, että haemme Helsinkiin myös Customer Experience Specialisteja? Lue lisää täältä!

Miksi hyödyntää asiakaskokemuksia?

Keneen me luottaisimme, ellemme ystäviemme, perheemme, kollegoidemme tai läheistemme suositteluun? Jos näitä ei ole saatavilla, turvaudumme muiden ihmisten kokemuksiin ennen yrityksesi myynti- tai markkinointiviestiä.

Lataa opas

Asiakastarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Työntekijätarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Asiakastutkimus

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

- Markkinoinnin monitaituri