14.09.2017

Oletko sinä etsimämme Customer Experience Specialist?

Mikä ihmeen Customer Experience Specialist?

Customer Experience Specialistin eli CXS:n työnkuva koostuu tavoitteellisesta työstä asiakasyritysten parissa. CXS:n tärkein tehtävä on auttaa asiakasyrityksiään ymmärtämään asiakaskokemuksen merkitys ja taso yrityksessä sekä tehostamaan myyntiä ja markkinointia nykyisten asiakkaiden avulla.

CXS taitaa B2B-myynnin perusasiat ja työskentelee pääasiassa yritysten markkinointi-, myynti-, henkilöstö- ja toimitusjohtajien kanssa. CXS valitsee itse häntä kiinnostavat asiakkaat ja pystyy vaikuttamaan omaan palkkatasoonsa aktiivisuutensa mukaan.

CXS:n työ Kokemuksia.fillä koostuu seuraavista asioista:

  • Prospektointi nykyaikaisten työkalujen avulla.
  • Tapaamisten sopiminen eri kanavissa, pääasiassa puhelimitse.
  • Asiakastapaamiset yritysten toimitiloissa tai videoyhteyden välityksellä.
  • Asiakkuuksien seuraaminen CRM-järjestelmän avulla.
  • Asiakasyritysten markkinointi- ja myyntiprosessien kartoittaminen ja kehittäminen.
  • Asiakaskokemussisältöjen suunnittelu asiakasyrityksen strategiaan sopivaksi.
  • Asiakasyritysten auttaminen materiaalien hyödyntämisessä, tulosten seuraaminen ja raportointi yhdessä asiakkaan kanssa.
  • Oman myyntiprosessin jatkuva kehitys yhdessä muiden CX-spesialistiemme kanssa.

Mitä odotamme sinulta?

Meillä päivät kuluvat ripeästi. Myynnin ja tekemisen tahti on poikkeuksellisen vauhdikasta - uusia asiakkuuksia ja toimialoja avautuu joka päivä. CXS:ien tarjoamat video- ja tekstimuotoiset asiakastarinat hyötyineen kiinnostavat paljon ja todella harvoin asiakas tyrmää ajatuksesi niiden tarpeellisuudesta heidän liiketoiminnalleen.

Joukkomme on nuorekas, oppimishaluinen ja äärettömän positiivinen. Samaa asennetta odotamme sinultakin. Sinulla täytyy ehdottomasti olla halua kasvaa edelleen, katsoa pidemmälle tulevaisuuteen sekä jakaa oppimaasi työkavereillesi. Nuoressa yrityksessä pääset rakentamaan itsellesi tuetun monivuotisen urasuunnitelman.

B2B-myyntikohtaamiset tapahtuvat joko yritysasiakkaan luona tai etänä verkon ylitse. Pääkaupunkiseudulla selviät viikon tapaamisista hyvällä suuntavaistolla ja yrityksemme tarjoamalla HSL-matkakortilla. Jyväskylässä tapaamisille kannattaa hurauttaa omalla autolla. Kilometrikorvaukset ja päivärahat maksamme tietysti ajojen mukaan!

Mitä tarjoamme sinulle?

Myyntiorganisaatiomme on hyvin rakennettu ja johdettu. Saat täyden tuen menestymiseen työssäsi. Käytössäsi on markkinoiden parhaat järjestelmät ja työkalut. Prospektointi, kontaktointi sekä liidin ja asiakkassalkun hallinta on tehty helpoksi. Tarjoamme sinulle mielellämme asialliset työvaatteet ja Apple-merkkiset laitteet.

Viihtyisät toimitilamme sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien varrella Jyväskylän Seppälässä ja Helsingin Pasilassa. Pidämme tiivistä yhteistyötä eri toimipisteiden välillä ja näemme toisiamme usein.

Intohimoisen työympäristön, houkuttelevan kehittymispolun, erinomaisten myynnin työkalujen ja kannustavien työkavereiden lisäksi tarjoamme hyvän palkan. Tässä työssä ja tällä tuotteella perusaktiviteeteilla pääsee tosi pitkälle. Jos B2B-myynnin perusasiat ovat sinulle tuttuja, sinulla on kokemusta aktiivisesta myynnistä ja haluat kehittää suomalaisten yritysten tapaa viestiä ja markkinoida, niin tulet takuulla menestymään palkankin puolesta erinomaisesti.

Miten vakuutat meidät?

Tuntuuko siltä, että ahkeruutesi ja oppimiskykysi saisi jokaisella osa-alueella paremman tuoton meidän yrityksessä? Haluatko edustaa tuotetta ja palvelua, jolle asiakas ei ikinä sano ei ikinä? Oletko valmis kehittymään ja luomaan itsellesi merkityksellistä uraa yhdessä Suomen nopeimmin kasvavassa startupissa?

Toimita meille CV ja hakemus 1.10.2017 klo 21 mennessä seuraavan linkin kautta: https://www.recright.com/interview/public/0ee973ebe9fabe369ae87232e70b48b55afd

Tutustumme huolella kaikkiin hakemuksiin!

Lisätietoja tehtävästä antaa myyntijohtaja Taavi Laukkanen (040 8252 925 / taavi@kokemuksia.fi). Puhelut arkisin mielellään 8-9 ja 15-16 välillä.


Miksi hyödyntää asiakaskokemuksia?

Keneen me luottaisimme, ellemme ystäviemme, perheemme, kollegoidemme tai läheistemme suositteluun? Jos näitä ei ole saatavilla, turvaudumme muiden ihmisten kokemuksiin ennen yrityksesi myynti- tai markkinointiviestiä.

Asiakastarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Työntekijätarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Asiakastutkimus

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

- Markkinoinnin monitaituri

JUURI NYT: 10 totuutta myynnistä