28.11.2017

USA:n uusintamatka suoritettu - mitä tapahtuu seuraavaksi?


Ensimmäinen pilottimatkamme Yhdysvaltoihin sai ikävän päätöksen, kun lyhyen pysähdyksen aikana kuvausryhmämme tavarat varastettiin juuri ennen viimeisiä keikkoja. Päätimme välittömästi tapahtuneen jälkeen, että lähdemme kuvaamaan uudet materiaalit asiakkaillemme niin pian kuin mahdollista. Uusintamatka toteutettiin onnistuneesti syys-lokakuun vaihteessa.

Vajaan kolmen viikon aikana kuvattiin 21 asiakastarinaa 8 eri osavaltiossa ja 15 eri kaupungissa. Yhdysvaltojen upeat haastateltavat ottivat kuvausryhmämme lämmöllä vastaan. Nöyrä kiitos sekä haastateltaville että asiakasyrityksillemme!

Yhdysvalloissa mukana ollut tuotantojohtaja Valtteri Ylimäki kertoo, että projektin onnistumisen mahdollisti koko Kokemuksia.fin tiimin yhteen hiileen puhaltaminen sekä Yhdysvalloissa että kotona Suomessa.

- Olen todella ylpeä koko jengistä, ja erityisesti molemmilla reissuilla mukana olleista Jaakosta ja Svenistä. Alle kuukauden sisään tapahtuneesta olimme jo takaisin kuvaamassa uusia materiaaleja. Olimme luvanneet toteuttaa projektin asiakkaillemme, ja sen myös teimme, vastoinkäymisistä huolimatta.

Yhdysvaltojen asiakastarinat julkaistaan Suomessa toteutettujen tarinoiden tapaan Kokemuksia.fi-verkkopalvelussa. Tsekkaa täältä, miltä ensimmäiset tarinat rapakon takaa näyttävät!

Mitä tapahtuu seuraavaksi?

Yhdysvaltojen lisäksi kuvausmatkoja on tänä syksynä tehty myös Ruotsiin.

- Konseptimme toteuttaa aitoja asiakastarinoita puolueettomasti ja avaimet käteen -periaatteella toimii sellaisenaan pelottavan hyvin myös ulkomailla. Asiakkaan näkökulmasta prosessi ei eroa Suomen videotuotannosta: aikataulutukset ja muut järjestelyt hoidetaan meidän toimesta kuten Suomessakin. Tästä rohkaistuneena jatkamme toiminnan laajentamista ulkomaille, kommentoi toimitusjohtaja Johannes Karjula.

Kevään 2018 kalenteriin on jo buukattu kaksi seuraavaa Yhdysvaltojen kuvausmatkaa. Lisäksi asiakkaiden kokemuksia tallennetaan kevään aikana videolle Ruotsissa, Saksassa, Iso-Britanniassa, Virossa sekä Hollannissa.


Miksi hyödyntää asiakaskokemuksia?

Keneen me luottaisimme, ellemme ystäviemme, perheemme, kollegoidemme tai läheistemme suositteluun? Jos näitä ei ole saatavilla, turvaudumme muiden ihmisten kokemuksiin ennen yrityksesi myynti- tai markkinointiviestiä.

Lataa opas

Asiakastarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Työntekijätarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Asiakastutkimus

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

- Markkinoinnin monitaituri