05.01.2017

Minna Helsingius, Jykes Kiinteistöt

”Päällimmäisenä jäi mieleen tavaton helppous”

Jykes Kiinteistöt vuokraa toimisto-, varasto- ja tuotantotiloja sekä rakennuttaa erilaisia toimitiloja asiakkaidensa toiveiden mukaan. Yritys lähti empimättä mukaan, kun asiakaskokemusvideoita- ja artikkeleita tuottava Kokemuksia.fi tarjosi yhteistyömahdollisuutta.

Jykes Kiinteistöt teetti Kokemuksia.fi:llä kaksi erilaista videota. Toisessa haastateltiin vuokralaista ja toinen oli yritysasiakas, joka on käyttänyt Jykes Kiinteistöjen toimisto- ja majoituspalveluita.

– Minulle tuli heti sellainen olo, että tämä firma ei jätä mitään puolitiehen ja laatua on tiedossa, jos mukaan lähtee. Jälkeenpäin kävin tutustumassa heidän tuottamiinsa videoihin ja tulin entistä vakuuttuneemmaksi siitä, että tätä kannattaa kokeilla. Panostus laatuun ja huolellisuuteen näkyi alusta asti, Jykes Kiinteistöjen markkinointi- ja viestintävastaava Minna Helsingius kertoo.

”luonnollisempi, laadukkaampi ja huolitellumpi”

Yhteistyö lähti vauhdikkaasti liikkeelle ja toteutuksen aikataulu oli tiedossa heti ensitapaamisella. Kahden videon lisäksi Jykes kiinteistöt tilasi haastatteluista myös tekstiartikkelit.

– Päällimmäisenä jäi mieleen tavaton helppous. Harvemmin tällaista materiaalia saa avaimet käteen -periaatteella ja näin pienellä omalla panoksella. Vähän ehkä odotin, että meiltä tiedustellaan mitä haluamme kysyttävän, mutta ei. Loppujen lopuksi niinhän sen pitääkin mennä. Nyt tuli tunne, että asiakkaamme vastasivat kysymyksiin täysin vilpittömästi ja rehellisesti, Helsingius kertoo.

– Olemme käyttäneet markkinoinnissamme apuna eri mainostoimistoja, ja sanoisin, että Kokemuksia.fi:n tuote on luonnollisempi, laadukkaampi ja huolitellumpi, hän jatkaa.

Tavanomaista uskottavampaa markkinointimateriaalia

Minna kertoo kokevansa, että hänen on markkinointivastaavana helppo tuottaa erilaista materiaalia, mutta että siitä ehkä puuttuu tietynlaista uskottavuutta loppuasiakkaan kannalta katsottuna.

– Kun asiakkaamme kertoo itse saamastaan hyvästä palvelusta, on uskottavuus paljon korkeammalla tasolla, kuin jos minä kirjoittaisin vaikkapa nettisivuillemme päivityksiä, Helsingius sanoo.

– Kokemuksia.fi:n liiketoimintaidea on loistava. He osaavat myydä palvelunsa ja toteuttaa lupaamansa. Yritys tuntuu olevan kovassa lennossa ja heillä on mahtavat referenssit. Minusta on hienoa, että olemme saaneet tehdä heidän kanssaan yhteistyötä, hän sanoo lopuksi.


Miksi hyödyntää asiakaskokemuksia?

Keneen me luottaisimme, ellemme ystäviemme, perheemme, kollegoidemme tai läheistemme suositteluun? Jos näitä ei ole saatavilla, turvaudumme muiden ihmisten kokemuksiin ennen yrityksesi myynti- tai markkinointiviestiä.

Lataa opas

Asiakastarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Työntekijätarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Asiakastutkimus

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

- Markkinoinnin monitaituri

JUURI NYT: 10 totuutta myynnistä