17.05.2017

Markku Manninen, Karava Kylpyhuoneremontit

“Kokonaisuus on jäätävän hyvä”

Sauna- ja kylpyhuoneremontteihin erikoistunut Karava Kylpyhuoneremontit halusi teettää töistään ja toteutuksistaan videomuotoisia koosteita, mutta sopivan palveluntuottajan löytäminen osoittautui vaikeaksi. Ongelma ratkesi kuin itsestään, kun asiakaskokemustarinoita tallentava Kokemuksia.fi otti yhteyttä.

Karava halusi tuoda videoiden kautta esille ammattitaitoaan ja valmistamiaan kokonaisuuksia. Tarjouksia pyydettiin eri yrityksiltä, mutta vaihtoehdot tuntuivat tilaajan näkökulmasta vaivalloisilta. Kokemuksia.fi:n toteutuksessa Karavan ainoaksi tehtäväksi jäi asiakkaiden yhteystietojen toimitus.

– Se herätti heti kiinnostukseni. Kokemuksia.fi vaikutti yritykseltä, joka tekee asiat varmasti hyvin ja antaumuksella. Video kertoo aina enemmän kuin tuhat sanaa, ja meille tehdyiltä parin minuutin videoilta näkee toteutetut projektit kokonaisuudessaan, Karavan toimitusjohtaja Markku Manninen kertoo.

– Videon yhteyteen kuvattiin asiakkaamme haastattelu, jossa hän kertoo kokemuksiaan Karavasta. Materiaalit ovat olleet erittäin onnistuneita. Olemme saaneet niistä paljon kiitosta, hän jatkaa.

Poikkeukselllisen vaivaton kokonaispaketti

Kokemuksia.fi:n palvelukonsepti toimii siten, että he kontaktoivat asiakkaan, sopivat aikataulut ja käyvät kuvaamassa haastattelun. Lopputuotteita ovat tekstiartikkelit, kuvat ja videot, sekä tarvittaessa videoiden tekstitykset. Karava on tilannut nyt kolme yhdistelmäpakettia, ja yhteistyö jatkuu myös tulevaisuudessa.

– Annettuamme asiakkaidemme yhteystiedot ei mennyt kuin muutama viikko, ja materiaalit olivat valmiina. Meidän ei tarvinnut mennä paikalle, vaan Kokemuksia.fi hoiti koko prosessin alusta loppuun. Minut pidettiin kuitenkin ajan tasalla projektin etenemisestä sähköpostitse, Manninen kertoo.

– Palvelun helppouden myötä pystyin keskittymään omaan työhöni, ja yrittäjällehän kaikki säästynyt aika on tärkeää, hän jatkaa.

Merkittävä apu myyntityössä

Videot ovat olleet aktiivisessa käytössä Karavan myynnissä ja markkinoinnissa. Erityisen hyvin niiden tehon on huomannut rakennusmessuilla, joilla Karava käy esittelemässä toimintaansa useita kertoja vuodessa sekä sosiaalisessa mediassa. 

– Mikään ei pysäytä ihmistä yhtä hyvin, kuin tällainen video. Mainostaminen siirtyy enemmän ja enemmän sosiaalisen median puolelle, ja olemmekin saaneet runsaasti yhteydenottoja asiakkailta, jotka ovat nähneet videoita ja halunneet vastaavia kylpyhuonetoteutuksia. Materiaalit ovat olleet meille erittäin iso apu niin suunnittelu- kuin myyntityössä.

Suositukset myös muille

Manninen toteaa, että Karavan uudet asiakkaat saavat kattavan kuvan yrityksen toiminnasta asiakaskokemustarinoiden avulla. Tarinat luovat kuvaa luotettavasta toimijasta. Manninen suosittelisi Kokemuksia.fin palveluja lämpimästi myös muille. 

– Mikäli haluat yrityksellesi näkyvyyttä, on tarjolla oleva tuote niin hyvä ja vaivaton, etten lähtisi miettimään muita vaihtoehtoja. Kokemuksia.fi on luotettava, innostava ja erittäin, erittäin ammattitaitoinen yritys. Kokonaisuus on jäätävän hyvä.


Miksi hyödyntää asiakaskokemuksia?

Keneen me luottaisimme, ellemme ystäviemme, perheemme, kollegoidemme tai läheistemme suositteluun? Jos näitä ei ole saatavilla, turvaudumme muiden ihmisten kokemuksiin ennen yrityksesi myynti- tai markkinointiviestiä.

Lataa opas

Asiakastarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Työntekijätarinat

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

Asiakastutkimus

Mikä onkaan parempi tapa vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksestäsi kuin tyytyväisen asiakkaan kokemus?

Lue lisää

- Markkinoinnin monitaituri

JUURI NYT: 10 totuutta myynnistä