Opas

Miksi hyödyntää asiakaskokemuksia?

Lataa opas jättämällä yhteystietosi.
Opas lähetetään välittömästi sähköpostiisi.

Miksi asiakaskokemus?

Hyvä yrittäjä, toimitusjohtaja, myyntijohtaja, markkinoinnin ammattilainen tai sinä, joka olet tekemisissä asiakkaidenne kanssa.

Luulenpa, että yrityksellänne on valtaisa joukko tyytyväisiä asiakkaita. Pitääkö paikkansa? Hienoa, niin vähän ajattelinkin. Ai ei löydy vai? No sitä suurempi syy sinulla on jatkaa lukemista.

Sinä, joka tiedät, että asiakastyytyväisyys on teillä hyvällä mallilla: oletko koskaan hoksannut, millaisen kulta-arkun päällä teillä siellä istutaankaan?

Kirjoitin sinulle oppaan, joka parhaimmillaan mullistaa käsityksesi yrityksenne asiakkaiden kokemusten arvosta (ja pahimmillaankin vie aikaasi vain viitisen minuuttia.)

Kun luet oppaan:

  • Opit, miksi aito asiakaskokemus on yrityksesi tärkein voimavara.
  • Saatat yllättyä siitä, kuinka tehotonta mainontanne todellisuudessa on.
  • Opit parhaan tavan hyödyntää tyytyväisten asiakkaidenne tarinoita.
  • Saat käyttöösi työkalut siihen,miten lyöt positiivisen viestin ja mielikuvan yrityksesi läpi.
  • Selvität, miten otat asiakastarinoiden tuottamisen kiinteäksi osaksi myynti- ja asiakasprosessianne.

- Markkinoinnin monitaituri