Maksuttomat
oppaat

Miksi hyödyntää asiakaskokemuksia?

Keneen me luottaisimme, ellemme ystäviemme, perheemme, kollegoidemme tai läheistemme suositteluun? Jos näitä ei ole saatavilla, turvaudumme muiden ihmisten kokemuksiin ennen yrityksesi myynti- tai markkinointiviestiä.

Lataa opas

Onnistu rekrytoinnissa

Miten työnantajamielikuvaa rakennetaan? Miten tavoitat ja vakuutat juuri sinun yrityksellesi sopivat työnhakijät?

Lataa opas

Miten tutkit asiakaskokemusta?

Kilpailu markkinoilla on kovempaa kuin koskaan. Vahva brändi ei yksin takaa onnistumista. Kansainvälisillä markkinoilla on tiedetty jo pitkään, että asiakaskokemus on yrityksen paras kilpailuetu. 

Tässä oppaassa käydään läpi, mistä asiakaskokemus rakentuu ja miten sitä mitataan luotettavasti. 

Lataa opas

Hyöty irti sosiaalisesta mediasta! 

Tämä tietopaketti on sinulle, jos haluat päivittää osaamistasi sosiaalisesta mediasta ja oppia lisää sen mahdollisuuksista. Oppaassa käydään läpi perusasiat eri kanavista ja niiden mainonnan mahdollisuuksista. Lisäksi saat käytännön vinkkejä sisällöntuotantoon ja päivittäiseen tekemiseen.

 

Lataa opas

- Markkinoinnin monitaituri

JUURI NYT: 10 totuutta myynnistä