Palvelut / Asiakastutkimus

Tarjoatko sitä, mitä asiakkaasi 
oikeasti haluavat?

Jopa 80 % yrityksistä väittää tarjoavansa erinomaisen asiakaskokemuksen.

Vain 8 % yrityksistä onnistuu todellisuudessa lupauksessaan.

91 % pettyneistä asiakkaista ei osta enää uudelleen.

Miksi yritykset eivät onnistu toivotulla tavalla?

Millaisen kokemuksen sinä tuotat asiakkaillesi? Oletko varma, että tarjoat sitä, mitä asiakkaasi haluavat ja odottavat?

Asiakaslupauksen ja toimitetun kokemuksen välillä on ristiriita. Yrityksissä ei ole riittävästi ymmärrystä siitä, mitkä asiat ovat asiakkaan kokemuksen kannalta merkityk-sellisimpiä tai mistä hyvä asiakaskokemus muodostuu.

Perinteiset asiakastyytyväisyyskyselyt mittaavat tyytyväisyyttä vain lopputulokseen ja niiden tulosten perusteella on mahdotonta tehdä oikeita korjausliikkeitä. Lisäksi kyselyt tavoittavat vain murto-osan yrityksenne asiakkaista.

Katso, miksi Kymppiremontit tilasivat asiakaskokemus-tutkimuksen ja miten he hyödyntävät tietoa liiketoiminnan kehittämisessä.

Selvitä, miten teet asiakastarinoita hyödyntämällä lisää myyntiä.
 
Varaa 30 min maksuton demo

Varaa demo

Milainen on toteuttamamme asiakastutkimus?

1. Tutkimusvaihe on sinulle täysin vaivaton eikä se vie ollenkaan sinun aikaasi.

2. Saat konkreettisen ja rehellisen raportin asiakaskokemuksen tasosta.

3. Raportti toimii työkaluna yrityksesi asiakaskokemuksen kehittämiseen. Se kertoo...

a. mitkä asiat ovat hyvin ja mistä kannattaa pitää kiinni.

b. mitkä asiat ovat heikosti ja mitä kannattaa kehittää.

c. kuinka merkityksellisiä kyseiset asiat ovat asiakkaallesi ja missä tärkeysjärjestyksessä niihin kannattaa kiinnittää huomiota.

4. Raportin avulla pystyt muodostamaan aidon käsityksen kilpailueduistanne ja hyödyntämään tietoa myynti- ja markkinointiviestinnässä.

5. Yrityksesi johto saa raportista apua...

a. johtoryhmätyöskentelyyn.

a. asiakaspalvelun, myynnin ja tuotannon kehittämiseen.

a. kehityskeskusteluihin.

6. Samalla saat myös tiedon suosittelijoiden määrästä ja heidän profiileistaan.

Tutkimuksen hinta alkaa 1290 eurosta ja riippuu asiakkaidesi lukumäärästä kuukausitasolla. Tutkimusdata kerätään puhelimitse ja tulosten muodostamisessa hyödynnetään Jyväskylän yliopiston kanssa yhteistyössä vuonna 2017 kehitettyä analyysimallia.

Tilaa maksuton demo

Viisi syytä tilata demo

1. Saat analyysin yrityksesi asiakaskokemuksen johtamisen ja palvelukehityksen nykytilasta.

2. Autamme sinua kartoittamaan nykyisen palveluprosessisi kipukohdat ja kontaktipisteet.

3. Pääset kuulemaan eri yritysten onnistumisista. Saat toimivia vinkkejä heti käytäntöön vietäväksi.

4.Mullistat käsityksesi palveluiden kehittämisen helppoudesta, kun se tehdään tutkimukseen perustuvan datan avulla.

5 Saat konkreettisen suunnitelman asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Suunnitelma sisältää myös tarkan laskelman aikatauluista ja kustannuksista.

Varaamme demoa varten sinulle noin puoli tuntia aikaa edustajamme kanssa. Demo pidetään yrityksesi toimitiloissa tai videopalaverina sinulle sopivana ajankohtana. Se ei sido sinua mihinkään eikä aiheuta sinulle kustannuksia!

Ota yhteyttä

Otamme sinuun yhteyttä viimeistään seuraavana arkipäivänä ja sovimme meille molemmille sopivan ajan. Kiitos yhteydenotosta!

- Markkinoinnin monitaituri

JUURI NYT: 10 totuutta myynnistä