asiakaskokemus

22.02.2018

Santtu Seppänen

Me ollaankin just tekemässä tyytyväisyyskyselyä!

Poistin kaksi viikkoa sitten Snapchat-sovelluksen vihdoin puhelimestani. Aamulla aukaistessani sovelluksen en tunnistanut sitä enää samaksi, jonka olin illalla sammuttanut. Sovellus oli yön aikana päivittynyt ja minä revin pelihousuni. Yhteinen matkamme oli ollut pitkä, mutta viimeisinä aikoina jo negatiivissävytteinen. Aamuisen huomion ja yhteisen matkan alakuloinen loppuosuus ajoivat minut tekemään pakollisen siirron.

Lue artikkeli
22.12.2017

Santtu Seppänen

Aidon asiakaskokemuksen äärellä: case Mikkelin Jukurit

”Tuut, tuut, tuut...” Sekunnit muuttuivat pitkiksi, kun illan isännän roolin ottanut entinen Jukuri-jyrä Perttu Ahvenainen ei vastannut tiistain alkuillasta puhelimeen. Meillä oli takana vajaan parin tunnin matka Keski-Suomen idyllistä vielä niin tuntemattoman Mikkelin Ikioma Areenan pihaan. Päähän hiipi pakostakin ajatus siitä, että edessä tulee olemaan vaivaannuttavan pitkä odotus Suomen talvipakkasissa ennen halliin sisälle pääsyä.

Lue artikkeli
28.11.2017

USA:n uusintamatka suoritettu - mitä tapahtuu seuraavaksi?

Kokemuksia.fin Yhdysvaltojen kuvausmatkan tarkoitus oli tallentaa paikallisten asiakkaiden kokemuksia suomalaistaustaisista yrityksistä. Jotkut ehkä muistavat elokuun huonot uutiset, kun kuvausryhmämme tavarat ja kuvatut materiaalit varastettiin. Kuvausmatka toteutettiin onnistuneesti uudelleen, ja keväällä matkoja on tulossa Yhdysvaltojen lisäksi myös Eurooppaan.

Lue artikkeli
19.10.2017

Kepa Eskelinen

5 tapaa, miten yrityksesi hyötyy asiakastarinoista

Nielsenin (2015) globaalin tutkimuksen mukaan 83% kuluttajista luottaa lähipiirin suositteluihin ja 66% netissä julkaistuihin kuluttajien mielipiteisiin. 77% ihmisistä on valmis kokeilemaan uutta tuotetta tai palvelua, jos samaistuttava henkilö suosittelee sitä. Vastaavia tutkimuksia on lukematon määrä.

Lue artikkeli
24.08.2017

Elma Palsila

Tarjoatko sitä, mitä asiakkaasi oikeasti haluavat?

Asiakaskokemus ja asiakaslähtöisyys ovat trendisanoja, jotka kaikuvat työpaikoilla strategiapalavereista kahvipöytiin, eikä asiakaskokemuksen merkitystä tarvitse enää perustella kenellekään. Hyvä asiakaskokemus on kaiken liiketoiminnan lähtökohta ja samalla lopputulos, jonka jokainen yritys pyrkii asiakkailleen turvaamaan. Kuitenkin todellisuudessa siinä missä hyvään asiakaskokemukseen yltää harmittavan harva, ei huonoja asiakaskokemuksia löytääkseen tarvitse etsiä kauan.

Lue artikkeli
20.07.2017

Tytti Sandström

Kommunikointi on taitolaji

Kokemuksia.fin palvelukokonaisuuteen kuuluu olennaisena osana henkilökohtainen yhteydenpito asiakkaidemme ja heidän asiakkaidensa kanssa. Kommunikointi tapahtuu suurilta osin puhelimitse. Onkin ollut mielenkiintoista huomata, kuinka ihmisestä muodostuu mielikuva pelkän puhelun tai jopa vain sähköpostiviestien perusteella.

Lue artikkeli
13.06.2017

Kepa Eskelinen

Ensimmäinen vuosi Kokemuksia.fissä: yli 400 asiakasyritystä ja 1000 aitoa asiakastarinaa

Kokemuksia.fin missio on auttaa yrityksiä viestimään uskottavammin ja ihmisiä löytämään sopiva palveluntarjoaja aitojen ja todennettujen asiakaskokemustarinoiden avulla. Ensimmäisen vuoden aikana tuotimme video- ja tekstimuotoista materiaalia yli 400 yritykselle.

Lue artikkeli
30.11.2016

Valtteri Ylimäki

Olipa kivaa päästä kertomaan tämä tarina!

Keikan päätteeksi hörpätään usein kahvit ja jutellaan niitä näitä. Lopuksi paiskataan kättä ja todetaan hymyssä suin, että oli kiva tavata! Todella moni asiakas toteaa kohtaamisen päätteeksi haastattelun olleen todella mukava ja rento kokemus, vaikka aluksi ajatus kamerasta hieman jännittikin.

Lue artikkeli
14.11.2016

A-S-I-K-A-S-K-O-I-K-E-M-U-S

Tavaamalla otsikoituun asiakaskokemuskeskusteluun en ole vielä törmännyt. Varsinkaan väärin tavutettuun. Pahoittelut kirjoitusvirheestä, hain tyylittömästi huomiota itselleni. LinkedIn seinät on täynnä tästä aiheesta, ja varmaan oletat että liityn kuoroon. En liity. Minulla on oikeasti uutta sanottavaa.

Lue artikkeli

- Markkinoinnin monitaituri

JUURI NYT: 10 totuutta myynnistä