asiakaskokemustutkimus

22.02.2018

Santtu Seppänen

Me ollaankin just tekemässä tyytyväisyyskyselyä!

Poistin kaksi viikkoa sitten Snapchat-sovelluksen vihdoin puhelimestani. Aamulla aukaistessani sovelluksen en tunnistanut sitä enää samaksi, jonka olin illalla sammuttanut. Sovellus oli yön aikana päivittynyt ja minä revin pelihousuni. Yhteinen matkamme oli ollut pitkä, mutta viimeisinä aikoina jo negatiivissävytteinen. Aamuisen huomion ja yhteisen matkan alakuloinen loppuosuus ajoivat minut tekemään pakollisen siirron.

Lue artikkeli
24.08.2017

Elma Palsila

Tarjoatko sitä, mitä asiakkaasi oikeasti haluavat?

Asiakaskokemus ja asiakaslähtöisyys ovat trendisanoja, jotka kaikuvat työpaikoilla strategiapalavereista kahvipöytiin, eikä asiakaskokemuksen merkitystä tarvitse enää perustella kenellekään. Hyvä asiakaskokemus on kaiken liiketoiminnan lähtökohta ja samalla lopputulos, jonka jokainen yritys pyrkii asiakkailleen turvaamaan. Kuitenkin todellisuudessa siinä missä hyvään asiakaskokemukseen yltää harmittavan harva, ei huonoja asiakaskokemuksia löytääkseen tarvitse etsiä kauan.

Lue artikkeli

- Markkinoinnin monitaituri