asiakastarina

14.06.2018

Iida Rajamäki

Keikat ulkomailla ovat erilaisia – mitä ne ovat opettaneet?

Suomessa toimivaksi todettu asiakaskokemuskonsepti toimii myös ulkomailla. Keikat ovat kuitenkin erilaisia: jossain haastattelu on aloitettava säästä keskustelemalla, ja toisaalla huumori toimii tilanteen vapauttajana. Yksi kuitenkin yhdistää: kameran takana täytyy aina olla mukautuva.

Lue artikkeli
30.05.2018

Miriam Ilmanen

Elämme kuten opetamme – miten luottamus rakennetaan

Missä määrin yritys pystyy itse vaikuttamaan siihen, kuka siitä puhuu, mitä ja missä? Jos yrityksellä on mahdollisuus vaikuttaa siitä jaettavaan sisältöön, kuinka aitous ja luotettavuus taataan?

Lue artikkeli
28.11.2017

USA:n uusintamatka suoritettu - mitä tapahtuu seuraavaksi?

Kokemuksia.fin Yhdysvaltojen kuvausmatkan tarkoitus oli tallentaa paikallisten asiakkaiden kokemuksia suomalaistaustaisista yrityksistä. Jotkut ehkä muistavat elokuun huonot uutiset, kun kuvausryhmämme tavarat ja kuvatut materiaalit varastettiin. Kuvausmatka toteutettiin onnistuneesti uudelleen, ja keväällä matkoja on tulossa Yhdysvaltojen lisäksi myös Eurooppaan.

Lue artikkeli
19.10.2017

Kepa Eskelinen

5 tapaa, miten yrityksesi hyötyy asiakastarinoista

Nielsenin (2015) globaalin tutkimuksen mukaan 83% kuluttajista luottaa lähipiirin suositteluihin ja 66% netissä julkaistuihin kuluttajien mielipiteisiin. 77% ihmisistä on valmis kokeilemaan uutta tuotetta tai palvelua, jos samaistuttava henkilö suosittelee sitä. Vastaavia tutkimuksia on lukematon määrä.

Lue artikkeli
20.07.2017

Tytti Sandström

Kommunikointi on taitolaji

Kokemuksia.fin palvelukokonaisuuteen kuuluu olennaisena osana henkilökohtainen yhteydenpito asiakkaidemme ja heidän asiakkaidensa kanssa. Kommunikointi tapahtuu suurilta osin puhelimitse. Onkin ollut mielenkiintoista huomata, kuinka ihmisestä muodostuu mielikuva pelkän puhelun tai jopa vain sähköpostiviestien perusteella.

Lue artikkeli
13.06.2017

Kepa Eskelinen

Ensimmäinen vuosi Kokemuksia.fissä: yli 400 asiakasyritystä ja 1000 aitoa asiakastarinaa

Kokemuksia.fin missio on auttaa yrityksiä viestimään uskottavammin ja ihmisiä löytämään sopiva palveluntarjoaja aitojen ja todennettujen asiakaskokemustarinoiden avulla. Ensimmäisen vuoden aikana tuotimme video- ja tekstimuotoista materiaalia yli 400 yritykselle.

Lue artikkeli
01.06.2017

Iida Rajamäki

Neljäs harjoitteluviikko: yksinkertaisestakin asiasta mielenkiintoista

Iida on Kokemuksia.fin tuore sisällöntuottajaharjoittelija ja multimediajournalismin opiskelija. Blogissa pääset seuraamaan Iidan arkea ja kurkistamaan kokemuslaisten päivittäiseen työhön. Neljännellä harjoitteluviikolla saatiin lisää oppeja kuvaustilanteeseen.

Lue artikkeli
24.05.2017

Iida Rajamäki

Kolmannen harjoitteluviikon TOP 3

Iida on Kokemuksia.fin tuore sisällöntuottajaharjoittelija ja multimediajournalismin opiskelija. Blogissa pääset seuraamaan Iidan arkea ja kurkistamaan kokemuslaisten päivittäiseen työhön. Tällä kertaa muistellaan kolmannen harjoitteluviikon kohokohtia.

Lue artikkeli
16.05.2017

Iida Rajamäki

Toinen harjoitteluviikko täynnä tohinaa

Iida on Kokemuksia.fin tuore sisällöntuottajaharjoittelija ja multimediajournalismin opiskelija. Blogissa pääset seuraamaan Iidan arkea ja kurkistamaan kokemuslaisten päivittäiseen työhön. Toisella harjoitteluviikolla saatiin oivalluksia kuvaamisesta, haastatteluista ja myyjän työstä.

Lue artikkeli
09.05.2017

Iida Rajamäki

Fiiliksiä työharjoittelun ensimmäiseltä viikolta

Iida on Kokemuksia.fin tuore sisällöntuottajaharjoittelija ja multimediajournalismin opiskelija. Blogissa pääset seuraamaan Iidan arkea ja kurkistamaan kokemuslaisten päivittäiseen työhön.

Lue artikkeli

- Markkinoinnin monitaituri

JUURI NYT: 10 totuutta myynnistä