1

2

3

4

5

6

Kokemuksia.fi tuottaa ja julkaisee yrityksesi tyytyväisten asiakkaiden ja työntekijöiden tarinat

Katso videolta, mistä Kokemuksia.fi:ssä on kyse. (kesto 38 s.)

Tuotamme ja julkaisemme aitoja asiakkaiden ja työntekijöiden tarinoita, puolueettomasti ja avaimet käteen -palveluna. Tuotetut asiakas- ja työntekijäkokemustarinat julkaistaan Kokemuksia.fi-verkkopalvelussa.

Tuottamamme asiakastarinat perustuvat aina vapaaehtoisuuteen ja asiakkaan aitoon haluun suositella yritystä muille. Tarinoita ei käsikirjoiteta, vaan asiakas saa kertoa kokemuksensa omilla sanoillaan. 

Viimeisen 1,5 vuoden aikana olemme tällä konseptilla toteuttaneet yli 1500 asiakastarinaa yli 600 yritykselle, aina pienyrityksistä kansainvälisiin pörssiyhtiöihin. 

Haluatko kuulla, miksi asiakastarinat ovat yrityksellesi paras markkinoinnin investointi? Siirry seuraavaan kohtaan! 

Jatka antamalla yrityksesi tiedot

Jatka


Emme luovuta tietojasi kolmansille osapuolille emmekä lähetä roskapostia.

Miksi sinun kannattaa hyödyntää asiakaskokemuksia?

Katso videolta, miksi asiakaskokemuksia kannattaa hyödyntää. (kesto 55 s.)

Asiakkaitasi uskotaan parhaiten. Markkinointiviestintääsi ja myyjiäsi vähemmän.

14% yritysten asiakkaista perustaa ostopäätöksensä mainonnan informaatioon.

90% hakee ostopäätöstä tukevan tiedon muualta, pääosin internetistä.

77% on valmis kokeilemaan uutta tuotetta tai palvelua, jos samaistuttava henkilö suosittelee sitä.

Avainsana on muiden kokemukset.

Vaikka asiakastarinoiden voima tiedostetaan yrityksissä, tarinat jäävät usein tekemättä. Se johtuu siitä, että asiakkaiden haastattelu, tekstien kirjoittaminen ja etenkin videoiden kuvaus ja editointi vie aikaa.

Kokonaisvastuun ottavaa kumppania voi olla vaikea löytää, laadukas videotuotanto on kallista eikä yksinkertaisesti kehdata kysyä omilta asiakkailta, olisivatko he valmiita suosittelemaan julkisesti.

Lisäksi saatat olla epävarma siitä, miten asiakastarina pitäisi toteuttaa tai miten hyödyntäisit valmista tarinaa. Katso seuraavaksi, mitkä ovat toimivan asiakastarinan elementit ja missä tarinoita voi hyödyntää!

Oletko samaa mieltä: suosittelu on 
tehokkain markkinointikeino?

Olen samaa mieltä

Millainen on toimiva asiakastarina ja missä tarinoita voi hyödyntää?

Katso videolta, mitkä 5 eri seikkaa on syytä huomioida asiakastarinoissa (kesto 52 s.)

Asiakastarinat eivät ärsytä kuluttajaa samalla tavalla, kuin perinteiset mainokset. Päinvastoin: ne koetaan jopa tervetulleiksi silloin, kun tehdään valintoja eri yritysten välillä.

Toimivassa asiakastarinassa on viisi elementtiä. Tarina vaikuttaa ostopäätöksiin, kun se on:

1. Aito. Ei maksettu mainos, vaan asiakkaan aito suositus.

2. Samaistuttava. Potentiaalinen asiakas samaistuu haastateltavan profiiliin, lähtötilanteeseen, tarpeeseen ja/tai ongelmaan. 

3. Konkreettinen. Minkä asiakkaan ongeman pystyitte ratkaisemaan? Miksi juuri te olitte oikea valinta?

Ja jotta tarina on yrityksellesi järkevä investointi, sen tulee olla:

4. Laadukas. Teknisesti ja tarinallisesti hyvin toteutettu. Ja kun video on tuotettu puolueettomasti jonkun yrityksesi ulkopuolisen toimesta, se on uskottavampi.

5. Monikäyttöinen. Sisältö taipuu jokaiseen yrityksesi viestintä- ja markkinointikanavaan.

Asiakastarinat ovat parasta mahdollista sisältöä nettisivuille, sosiaaliseen mediaan, printtiin, mainoksiin, tapahtumiin ja niin edelleen.

Lisäksi ne ovat ykköstyökalu myyjien salkkuun ja myyntiprosessin tehostamiseen. 

Löydätkö sinun yrityksellesi sopivia käyttötarkoituksia? 

Katso esimerkkejä asiakastarinoista:

Koen, että kaikki tai osa mainituista 
käyttötarkoituksista voisi sopia meille.

Olen samaa mieltä

Asiakastarinoiden konkreettiset hyödyt: lisämyynti ja maineeseen vaikuttaminen

Hyvillä asiakastarinoilla enemmän kauppaa ja parempi maine (kesto 59 s.)

Miten yrityksesi tulee hyötymään, kun otatte asiakastarinat aktiivisesti osaksi myyntiä ja markkinointia?

Vaikutukset näkyvät ennen kaikkea myyntiluvuissa ja maineessa.

1. Enemmän kauppaa. Markkinointi- ja myyntipuheesi uskottavuus kasvaa, kun asiakkaat sanovat ääneen sen, mitä olette itse yrittäneet kertoa jo vuosikymmenten ajan.

Tarjoat ostotilanteessa asiakkaalle juuri sitä tietoa, mitä hän tarvitsee valitakseen teidät. Vahvistat tunnetta siitä, että päätös ostaa juuri teiltä on paras mahdollinen valinta, jonka asiakas voi tilanteessa tehdä.

2. Parempi maine. Jo ostanut asiakas osaa parhaiten kertoa, miten erotutte kilpailijoistanne. Lisäät yrityksesi toiminnan läpinäkyvyyttä, kun annat asiakkaallesi luvan kertoa omin sanoin toiminnastanne.

Ei tyytyväisiä asiakkaita ilman tyytyväisiä työntekijöitä. Asiakastarinoiden avulla työntekijäsi saavat ansaitsemansa kiitoksen ja yrityksesi näyttää houkuttelevammalta myös uusille työnhakijoille.

Uskotko, että sinunkin yrityksesi hyötyisi tarinoiden käytöstä? Katso seuraavaksi, miten toteutamme tarinat sinulle helposti ja miten autamme saavuttamaan yrityksesi tavoitteet!

Olen samaa mieltä

Miten Kokemuksia.fi toteuttaa asiakastarinat

Vaivaton toimintamalli asiakaskokemusten tuottamiseen (kesto 37 s.)

Kokemuksia.fi:llä on oma tuotantoyhtiö, joka toimii valtakunnallisesti koko Suomessa. Lisäksi kuvaamme asiakastarinoita samalla konseptilla myös ulkomailla. 

Toimintamallimme on tehty sinulle mahdollisimman helpoksi. Tarvitsemme sinulta kaksi asiaa:

1. Tuotannon aloituspalaveri. Lyhyessä aloituspalaverissa kerrot meille toiveesi materiaalin suhteen.

2. Asiakkaidesi yhteystiedot. Kylmä asiakaslista tai valmiiksi mietityt asiakkaat. Tarvittaessa kartoitamme tyytyväiset asiakkaat puolestasi.

Sen jälkeen me hoidamme kaiken muun aina haastatteluaikojen sopimisesta materiaalin hyväksyttämiseen asti.

Kun tarinat ovat valmiita, autamme sinua saamaan niistä parhaan mahdollisen hyödyn irti liiketoiminnallesi. 

Voiko se olla näin helppoa? Katso, mitä meiltä ostaneet yritykset ovat palvelustamme mieltä! 

Olen samaa mieltä

Jätä tilaus tai pyydä tarjous!

Pakettien sisältö ja hinnat

Startti S

1 x Haastateltava asiakas

  • video
  • tekstitykset
  • vesileima
  • tekstiartikkeli
  • valokuvaus
  • näkyvyys kokemuksia.fi:ssä (12 kk)

2 459 €

Startti M

3 x Haastateltava asiakas

  • video
  • tekstitykset
  • vesileima
  • tekstiartikkeli
  • valokuvaus
  • näkyvyys kokemuksia.fi:ssä (12 kk)

7 290 €

OVH 7674 € (alennus 384 €)

Startti L

5 x Haastateltava asiakas

  • video
  • tekstitykset
  • vesileima
  • tekstiartikkeli
  • valokuvaus
  • näkyvyys kokemuksia.fi:ssä (12 kk)

11 511 €

OVH 12 790 € (alennus 1 279 €)

Katso, miksi Karava Kylpyhuoneremontit Oy on tilannut asiakaskokemuksia

Katso, miksi LähiTapiola on tilannut asiakaskokemuksia