1

2

3

4

5

6

Kokemuksia.fi tuottaa ja julkaisee yrityksesi tyytyväisten asiakkaiden ja työntekijöiden tarinat

Katso videolta, mistä Kokemuksia.fi:ssä on kyse. (kesto 38 s.)

Mikä Kokemuksia.fi?

Kokemuksia.fi tuottaa ja julkaisee tyytyväisten asiakkaiden ja työntekijöiden tarinoita Suomessa, muualla Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa. Viimeisen kahden vuoden aikana olemme tuottaneet videoita ja artikkeleita jo yli 700 yritykselle.

Tuotamme tarinat avaimet käteen- periaatteella ja toimintaamme ohjaa aitous ja puolueettomuus. Haastattelut perustuvat aina vapaaehtoisuuteen ja asiakkaan aitoon haluun suositella yritystäsi muille.

Haluatko tietää, mitä asiakastarinoiden hyödyntäminen tarkoittaa käytännössä ja mitä se maksaa?

Kerromme nämä asiat sinulle viiden lyhyen stepin aikana. Opit:

  1. Miksi asiakkaiden tarinoita kannattaa hyödyntää
  2. Millainen on toimiva tarina ja missä sitä voi hyödyntää
  3. Miten liiketoimintasi hyötyy asiakastarinoiden käytöstä
  4. Millainen on Kokemuksia.fin toimintamalli
  5. Miten saat tarinoita omasta yrityksestäsi

Jatka antamalla yrityksesi tiedot

Jatka


Emme luovuta tietojasi kolmansille osapuolille emmekä lähetä roskapostia.

Miksi sinun kannattaa hyödyntää asiakaskokemuksia?

Katso videolta, miksi asiakaskokemuksia kannattaa hyödyntää. (kesto 55 s.)

Asiakkaitasi uskotaan parhaiten. Mainoksia ja myyjiä vähemmän.

14% yritysten asiakkaista perustaa ostopäätöksensä mainonnan informaatioon.

90% hakee ostopäätöstä tukevan tiedon muualta, pääosin internetistä.

77% on valmis kokeilemaan uutta tuotetta tai palvelua, jos samaistuttava henkilö suosittelee sitä.

Avainsana on muiden kokemukset.

Vaikka asiakastarinoiden voima tiedostetaan yrityksissä, tarinat jäävät usein tekemättä. Syy siihen on yksinkertainen: se vie liikaa aikaa ja resursseja.

Kokonaisvastuun ottavaa kumppania voi olla vaikea löytää, laadukas videotuotanto on kallista, eikä yksinkertaisesti kehdata kysyä omilta asiakkailta, olisivatko he valmiita suosittelemaan julkisesti.

Lisäksi saatat olla epävarma siitä, miten asiakastarina pitäisi toteuttaa tai miten hyödyntäisit valmista tarinaa. Katso seuraavaksi vastaukset näihin kysymyksiin!

Oletko samaa mieltä: suosittelu on 
tehokkain markkinointikeino?

Olen samaa mieltä

Millainen on toimiva asiakastarina ja missä tarinoita voi hyödyntää?

Katso videolta, mitkä 5 eri seikkaa on syytä huomioida asiakastarinoissa (kesto 52 s.)

Asiakastarinat eivät ärsytä kuluttajaa samalla tavalla kuin perinteiset mainokset. Päinvastoin: ne koetaan jopa tervetulleiksi silloin, kun tehdään valintoja eri yritysten välillä.

Toimivassa asiakastarinassa on viisi elementtiä. Tarina vaikuttaa ostopäätökseen, kun se on:

1. Aito.

2. Samaistuttava.

3. Konkreettinen.

Ja jotta tarina on yrityksellesi järkevä investointi, sen tulee olla:

4. Laadukas ja mielellään ulkopuolisen toimesta toteutettu.

5. Monikäyttöinen.

Asiakastarinat ovat parasta mahdollista sisältöä nettisivuille, sosiaaliseen mediaan, printtiin, mainoksiin, tapahtumiin ja niin edelleen. Lisäksi referenssit ovat ykköstyökalu myyjien salkkuun ja myyntiprosessin tehostamiseen. 

Löydätkö sinun yrityksellesi sopivia käyttötarkoituksia? 

Katso esimerkkejä asiakastarinoista:

Koen, että kaikki tai osa mainituista 
käyttötarkoituksista voisi sopia meille.

Olen samaa mieltä

Asiakastarinoiden konkreettiset hyödyt: lisämyynti ja maineeseen vaikuttaminen

Hyvillä asiakastarinoilla enemmän kauppaa ja parempi maine (kesto 59 s.)

Miten yrityksesi tulee hyötymään, kun otatte asiakastarinat aktiivisesti osaksi myyntiä ja markkinointia?

1. Enemmän kauppaa.

  • Markkinointi- ja myyntipuheesi uskottavuus kasvaa, kun asiakas vahvistaa sanomasi todeksi.
  • Tarjoat asiakkaalle juuri sitä tietoa, mitä hän tarvitsee tehdäkseen ostopäätöksen.

2. Parempi maine.

  • Jo ostanut asiakas osaa parhaiten kertoa, miten erotutte muista toimijoista.
  • Lisäät läpinäkyvyyttä, kun annat asiakkaallesi luvan kertoa omin sanoin yrityksesi toiminnasta.

Uskotko, että sinunkin yrityksesi hyötyisi tarinoiden käytöstä? Katso seuraavaksi, miten toteutamme tarinat sinulle helposti ja miten autamme saavuttamaan yrityksesi tavoitteet!

Miten Kokemuksia.fi toteuttaa asiakastarinat

Vaivaton toimintamalli asiakaskokemusten tuottamiseen (kesto 37 s.)

Meillä on oma tuotantoyhtiö, joka toimii valtakunnallisesti koko Suomessa. Lisäksi kuvaamme asiakastarinoita samalla konseptilla myös ulkomailla.

Toimintamallimme on tehty sinulle mahdollisimman helpoksi. Tarvitsemme sinulta kaksi asiaa:

1. Tuotannon aloituspalaveri.

  • Lyhyessä aloituspalaverissa kerrot meille toiveesi materiaalin suhteen.

2. Asiakkaidesi yhteystiedot.

  • Kylmä asiakaslista tai valmiiksi mietityt asiakkaat. Voimme kartoittaa tyytyväiset asiakkaat puolestasi.

Sen jälkeen me hoidamme kaiken muun aina haastatteluaikojen sopimisesta materiaalin hyväksyttämiseen asti.

Kun tarinat ovat valmiita, tarjoamme sinulle maksuttoman koulutuksen tarinoiden hyödyntämiseen myynnissä ja markkinoinnissa.

Voiko se olla näin helppoa? Katso, mitä meiltä ostaneet yritykset ovat palvelustamme mieltä! 

Haluan kuulla lisää

Jätä tilaus tai pyydä tarjous!

Katso, miksi Karava Kylpyhuoneremontit Oy on tilannut asiakaskokemuksia

Katso, miksi LähiTapiola on tilannut asiakaskokemuksia